piątek, 9 listopada 2012

Zmierzchowo...

Jako że za kilka dni premiera ostatniej części sagi "Zmierzch" powoli podkręcam nastrój. Wcześniejsze granaty były jakieś takie zimne i smutne, postanowiłam je zmienić. Znalazłam już nawet megafajny szablon na święta, ale jeszcze będzie musiał trochę poczekać.
Wybieracie się do kina na "Przed świtem 2"? Bo ja z siostrą lecimy od razu na premierę ;)
Moja Julka jutro będzie szturmować Empik w Arkadii, by zdobyć nam autograf Becci Fitzpatrick. Mam nadzieję, że uda jej się dopchać. :)

Ja wyjeżdżam na weekend, więc notek przez dwa dni nie będzie, może w niedzielę uda mi się coś naskrobać, ale to pewnie dopiero wieczorem. W sumie mogłabym niby wstawić jakieś zaplanowane posty, ale muszę się jeszcze spakować i pewnie nie zdążę nic sensownego napisać...

Papa i miłego weekendu wszystkim życzę :D

11 komentarzy:

  1. Czekam na premierę :) Jednak gnać do kina nie będę. Nie widziałam pierwszej części "Przed świtem". Planuję zakup obu naraz, jak tylko dwójka będzie w normalnej cenie na dvd :) Wówczas obejrzę całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również wybiorę się do kina, choć może nie na premierę. Z chęcią pooglądam ostatnią część ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na premierę. Zastanawiam się, czy pójdę w tym dniu do kina, czy kilka dni później. Zapewne z siostrą, choć ma 12 lat ;)
    Podoba mi się ten szablon. Może i zmierzchowski, ale naprawdę klimatycznie tutaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Antyśka - mi też się właśnie bardzo spodobał. Chyba zostawię go już do świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zaczynało się zmierzchowe szaleństwo byłam jeszcze bardzo głupiutką nastolatką. Teraz to już na mnie nie działa, ale cała seria stoi na półce...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak przed mówczyni byłam roztrzepaną nastolatką i zachwycałam się "Zmierzchem" teraz nadal jestem roztrzepana, ale dojrzałam i już tak mnie to nie wzrusza.

    OdpowiedzUsuń
  7. A niech "Zmierzch" sobie będzie głupi, płytki i słabo napisany. Lubię takie lekkie czytadła i to też czasami czytuję. Na film ciągnie mnie siostra, więc pewnie się wybiorę. Podoba mi się, jak zrobili Bellę na koniec pierwszej części przed świtem. Te czerwone oczy...

    OdpowiedzUsuń
  8. nominuję cię do zabawy liebster :) www.recenzje-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam jeszcze pierwszej części "Przed świtem", dlatego najpierw wezmę się za tamtą, a dopiero później po drugą. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Zmierzch, czekam na premierę!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że nowy szablon ładnie się prezentuje, a nie jestem fanką ,,Zmierzchu". :) Przeczytałam wszystkie części i dlatego teraz oglądam kolejne filmy, ale nie w kinie. Pozostaje mi życzyć Wam miłego seansu i czekać na opinie o ostatniej części.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.