środa, 7 listopada 2012

Top 10 - Wymarzone prezenty książkowe

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.



Postanowiłam po raz pierwszy wziąć udział w akcji organizowanej przez Kreatywę. Święta coraz bliżej, czas zatem by moja rodzina i znajomi dowiedzieli się, co mi się marzy. :D


1. Trzynaście tomów mojej ukochanej serii "Legenda Drizzt'a", żebym mogła na półkę postawić i gały nacieszać :)


2. 



3. 


4.


5.


6.


7.


8.

9.


10.


11.

No i wyszło ponad 10 ;)


 
To na razie takie propozycje, pewnie i tak do świąt część z tych książek zdobędę, więc lista będzie ulegać zmianie. W sumie to chyba stworzę zakładkę oddzielną "must have" i wtedy będę mogła ją dowolnie edytować. W każdym razie na dzień dzisiejszy byłabym wniebowzięta, gdybym dostała coś z tej listy na święta :) 

19 komentarzy:

  1. Tyle ciekawych tytułów - numerki 2,4,6 i 9 też bym chciała mieć na swojej półeczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się marzy prezent w postaci "Kapelusz cały w czereśniach" Oriany Fallaci. Widzę, że właśnie czytasz:) To jest straszna kobyła, ale uwielbiam Fallaci i jej styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele z nich też chciałabym dostać

    OdpowiedzUsuń
  4. Baśniobór i Spójrz mi w oczy - te tytuły chciałabym mieć na swojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Im więcej czytam, tym więcej książek mi się marzy... Chyba nie dałabym rady wybrać swojej 10ki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chętnie zażyczyłabym sobie w prezencie "Spójrz mi w oczy", "W jednej osobie", "Miłość oraz inne dysonanse" i "Pieśń kolibra". A "Świadectwo prawdy" polecam - fantastyczna powieść.

    OdpowiedzUsuń
  7. Numer 9 i ja chętnie widziałabym na swojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o! i ja chętnie przygarnęłabym trylogię pani Stiefvater ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałąm jedynie Baśniobór, ale kilka innych książek chętnie zobaczyłabym i na swojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że ktoś Ci sprezentuję którąś z książek. :3 Podrzuć "dyskretnie" wszystkim. XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Magiczne lata - sama mam na nią chrapkę. Drżenie za mną - resztę pożyczę od koleżanki:D Życzę Ci, żeby wszystkie trafiły w Twoje łapki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe tytuły, na kilka to i sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Magiczne lata, Spójrz mi w oczy i Trafny wybór sama bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe zestawienie. Niektóre tytuły mam, ale Trafny wybór też bym chciała dostać.

    OdpowiedzUsuń
  15. "Magiczne lata" są przepiękne, więc nie dziwię się, że chciałabyś dostać tę książkę. Sama z Twojej listy najchętniej przygarnęłabym Irvinga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie interesuje mnie żadna z tych książek;) W każdym razie myślę, że stworzenie stosownej zakładki na blogu będzie dobrym pomysłem i stosowną sugestią dla bliskich;)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Spójrz mi w oczy" - muszę to mieć! Czytałam już tyle pozytywnych recenzji tej książki... P.S fajny blog, dodaję do obserwowanych :* Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafny Wybór muszę mieć, tak samo jak Atlas Chmur, muszę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Atlas chmur to świetny pomysł na prezent, też bym chciała dostać :3333

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.