czwartek, 8 listopada 2012

Postcrossing

Dzisiaj trochę inaczej, chciałam Wam pokazać pewne moje hobby. Otóż, dzięki stronie postcrossing.com  wymieniam się pocztówkami z ludźmi z całego świata. Wysyłam im kartki z różnych polskich miast, a także z różnymi widokami, a w zamian otrzymuję pocztówki od osób mieszkających za granicą. W mojej kolekcji mam już ponad trzydzieści przeróżnych widokówek, a ich liczba stale wzrasta.
Oto kilka z nich:

To tylko niektóre z mojej kolekcji. Generalnie do tego zajęcia trzeba mieć cierpliwość (oczekiwanie na przybycie nowych pocztówek), czas (wypisywanie widokówek i adresowanie, oraz zanoszenie ich na pocztę i częste czekanie w kolejce ;) oraz kieszonkowe na zbyciu (opłaty za wysyłki do najtańszych nie należą). Ale jaka to jest ogromna radość, gdy przy otwieraniu skrzynki na listy wypada z niej pocztówka, jeszcze w dodatku tak piękna jak powyższe. To od razu poprawia humor :D

Słyszeliście o postcrossingu? Korzystacie z tej strony? Może pochwalicie się Waszymi kolekcjami pocztówek?

11 komentarzy:

  1. Ja niestety nie interesuję się tą dziedziną. Moje hobby to zbieranie winyli i płyt CD Michaela i Janet Jackson. Prowadzę nawet o tym bloga :) Zapraszam collection-of-jackson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, że to cieszy, widokówek mogę Ci tylko zazdrościć, gdyż sama nie miałabym cierpliwości do takiego hobby a i funduszy mam za mało.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym ale jakoś nie specjalnie mnie do tego ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej stronie i kiedyś bardzo zajmowałam się postcrossingiem. Teraz niestety nie mam czasu, ale może znowu kilka pocztówek powysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, ale nie korzystałam :) Ogólnie to świetna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kiedyś o czymś takim myślałam z tego względu, iż od dziecka mam fioła na punkcie pocztówek - teraz już mniejszego, bo najbardziej kręcą mnie typowe widokówki - a że mało podróżuję, nie wspominając już o zagranicy, byłoby fajnie posiadać kolekcję przedstawiającą ciekawe miejsca z całego świata. Ale faktycznie, do tego dochodzą niemałe koszty, ale potrafię sobie wyobrazić Twoją radość przy skrzynce na listy ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałem o takiej stronie :) Ja należę do cierpliwych ludzi. Hobby brzmi całkiem ciekawie, a pocztówki wyglądają naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miły konik, uroczo staroświecki w tych dzisiejszych esemesowych czasach:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś zbierałam widokówki i wymieniałyśmy się z koleżankami, koleżanki z koleżankami i tak to się kręciło, teraz została mi niewielka ilość tych widokówek, ale skrzętnie ich pilnuję.

    Bardzo fajne hobby. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy szczególnie mnie to nie interesowało, ale ta strona... ciekawe bardzo , może zacznę =3

    OdpowiedzUsuń
  11. Także uczestniczę w postcrossingu, ale zdecydowanie bardziej wolę dostawać pocztówki z miastami bądź krajobrazami krajów z których pochodzą nadawcy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.