niedziela, 11 listopada 2012

Zdjęcie Fyszki z Beccą

Fyszce udało się zdobyć autograf dla nas obydwu. Nastała się 40 minut w kolejce, ale mogła pogadać z Beccą i zrobić sobie z nią fotę. Wcześniej poznała dwie inne fanki, które stały za nią w kolejce i razem kupiły jej czekoladę Lindta. A więc moja siostra naprawdę się spisała i pokazała klasę. :) Jestem z niej dumna :) ;D
Autograf pokażę przy jakiejś innej okazji, bo Fysza nie może się rozstać z książką. Już prawie kończy i mówi, że jest nieziemska. Nie mogę się doczekać czytania :)

8 komentarzy:

  1. och, szkoda że mnie nie było :C / Kasia So

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo proszę. ;) Mała rzecz, a cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że nie czytałam jeszcze tej serii, to zazdroszczę Twojej siostrze spotkania z autorką i... tym fajnym modelem ze zdjęcia ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. !!!!!! zazdrość się ze mnie wylewa, gratuluję fotki i autografu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę! Też bym tak chciała, ale cóż.. mieszkanie na 'prowincji' ma swoje wady! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Szkoda, że mnie tam nie było:(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.