poniedziałek, 26 listopada 2012

Stosik

Mam dzisiaj przyjemność zaprezentować Wam książki, które będę czytać w grudniu.

1. Dobre maniery w przedwojennej Polsce - do recenzji od Merlina
2. Mystic & Secret 3 - cudowna płyta od Merlina, wspaniałe relaksacyjne brzmienie.
3. Życie przestępcze w przedwojennej Polsce - od Merlina, nie ma na zdjęciu, bo gdzieś ją z pokoju wyniosłam.
4. Rozdroża - od AIM, właśnie czytam i w sumie mam wrażenie powtórki z rozrywki, no ale zobaczymy może jeszcze się rozwinie i przestanie być taka "chatowata"... 
5. Dar wilka - od Rebisu, wprost uwielbiam tę autorkę, nie mogę się doczekać czytania.
6. FEED. Przegląd końca świata część 1 - od SQN
7. Intryga i namiętność - od Harlequina, przepiękne wydanie, zachwyca dokładnością i zdobnictwem. 
8. Droga nadziei - od PROMIC
9. Fiszki Human being - od Treecards, świetnie się z nich korzysta, dokładnie opiszę moje wrażenia z użytkowania w recenzji.

Czekam jeszcze na przesyłkę od Egmonta i na autobiografię Micka Jaggera. 

Mam jeszcze sporo zaległości z poprzednich stosów i z recenzjami jestem do tyłu. Przepraszam wszystkie wydawnictwa za te opóźnienia. Ostatnio ciężko u mnie z wolnym czasem, ale postaram się w najbliższych dniach wszystko nadrobić. 


26 komentarzy:

  1. "Feed" - must have, już nawet prawie ostatnio kupiłam w empiku, ale wygrałam ze sobą ;) A pozostałych jestem ciekawa i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, fajne zbiory ;)
    Chętnie sięgnęłabym po ,,Dar wilka"

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę "Rozdroży" *.* Stosik wspaniały, życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ,,Instrygę i namiętność" , niedługo zacznę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja juz czytam Intryge i namietnosc:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym nieć Feed i Życie przestępcze w przedwojennej Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe książki, ale nie wszystkie dla mnie - Dar wilka, zazdroszczę książki :) miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Rozdroża" mam i właśnie niedługo zabiorę się do czytania. ;) A "Feed" bardzo chciałabym mieć i mam nadzieję, że niedługo ta książka zasili moją półkę. *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Życie przestępcze świetne jest. A Dobre maniery posiadam, ale jeszcze nie czytałam. Jednak ostatnie tytuły PWN z gatunku dwudziestolecia międzywojennego i wcześniejszych lat są genialne zarówno pod względem treści jak i wydania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały stosik:) Czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stos:) Osobiście posiadam też "Feed" od SQN. Jestem ciekawa czy uda mi się przebrnąć przez tę książkę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej interesuje mnie "Dar wilka" :)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny stosik, życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urozmaicony stosik :) Zycze milej lektury :) Czeka na "Feed" juz dlugi czas i mam nadzieje, ze w koncu sie doczekam ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stos! Bardzo różnorodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Ci nowych nabytków :)
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stos. Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  18. Fiszki również mam i lubię z nich korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od czasu do czasu lubię "powrócić" w dawne czasy a widzę, że w stosiku masz R. Rogers "Intryga i namiętność". Zapowiada się ciekawa lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stos. Życzę miłej lektury, chociaż na pewno taka będzie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.