niedziela, 11 listopada 2012

Liebster blog

Ja również zostałam nominowana do zabawy. Zaprosiły mnie Cherry i Laura. Serdecznie dziękuję. :) Oto moje odpowiedzi.



Pytania Cherry:
1. Twoja ulubiona książka ? Dlaczego ?
Mam wiele ulubionych książek, przykładowo mogę podać "Białe zęby", "Angielski pacjent", "Tańczący z wilkami", "Hotel New Hampshire". Książki, które najbardziej trafiają w mój gust muszą mieć specyficzny klimat, pewien rodzaj melancholii i smutku, a także opowiadać interesujące historie z ważnym przesłaniem.
2. Jakbyś mógł przenieść się w czasie, gdzie i kiedy byś się przeniósł ?
Myślę, że przeniosłabym się do Ameryki do czasów cowboyów i Indian. I oczywiście nie byłabym biedną paniusią, którą trzeba ratować, tylko galopowałabym po prerii razem z rewolwerowcami ;)
3. Jakie zwierzę masz/chciałbyś mieć i z jakim imieniem ?
Mam śliczną kotkę o imieniu Ciusia Mika oraz dwie klacze huculskie Sannę i Lasznię.
4. Ulubiony przedmiot w szkole ?
Angielski.
5. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś w życiu ?
Trochę tego było niestety. Tak się składa,  że pomimo wielu wcześniejszych doświadczeń, nadal często zdarza mi się strzelić jakąś beznadziejną gafę :P
6. Twój ulubiony napój ?
Kakao.
7. Ile książek rocznie czytasz ?
Ciężko powiedzieć, w tamtym roku miałam na koncie 66, ale w tym już mam 81 i mam nadzieję, że uda mi się dobić do setki ;)
8. Co ci przypomina dzieciństwo ?
Wiele rzeczy, mój pokój, dom, przytulanki, bajki ustawione w równym rządku w szafce przy telewizorze...
9. Ulubiony program TV ?
Chyba chwilowo nie mam takiego. W ogóle mało oglądam telewizji, jak już to jakiś film od czasu do czasu...
10. Do jakiej książki zaglądasz najczęściej ?
Repetytorium z chemii... :P
11. Twoje największe marzenie ?
Dostać się na medycynę i ją skończyć. 

Pytania od Laury:
1. Co najbardziej podoba Ci się w blogowaniu? Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Fajnie jest podzielić się z innymi moimi opiniami o książkach, pooglądać ich notki i śliczne stosiki. Wcześniej często anonimowo przeglądałam różne blogi i w końcu pomyślałam, że sama mogłabym takiego prowadzić. A potem się wciągnęłam...
2. Jak spędzasz swój wolny czas? Czy aby tylko z książką?
Z książką, przy komputerze, oglądając filmy i słuchając muzyki.
3. Ulubiona książka, która doczekała się ekranizacji?
"Tańczący z wilkami", "Angielski pacjent"
4. Przy jakiej muzyce najlepiej się relaksujesz lub najwygodniej Ci czytać? A może wolisz ciszę?
Czytam, odrabiam lekcje, uczę się i relaksuję przy smooth jazzie i chilloucie.
5. Czy posiadasz jakąś interesującą kolekcję, np. pocztówek?
Posiadam kolekcję pocztówek, książek, filmów, znaczków, płyt z muzyką, zakładek, pluszowych żab, drewnianych skrzyneczek, kolczyków, pierścionków oraz różnych durnostojek :)
6. Jaką książkę zabrałabyś na wakacje do ciepłych krajów?
Na wakacje to raczej coś przyjemnego i wciągającego, jakieś romanse, lub też thrillery i horrory.
7. Ulubiona książka dzieciństwa. Dlaczego taka, a nie inna i co wniosła do Twojego życia?
"Dzieci z Bullerbyn". Mama czytała mi ją, jak byłam mała. Mam wiele miłych wspomnień, z nią związanych.
8. Który serwis książkowy odwiedzasz najczęściej?
nakanapie, lubimyczytac i biblionetkę
9. Z jaką postacią książkową się utożsamiasz, a z jaką poszłabyś na randkę?
Trudne pytanie, myślę, że chciałabym być trochę podobna do głównej bohaterki "Domu duchów" Clary. Podoba mi się jej siła, niezłomność i spokój z jakim znosiła wszystkie przeciwności. 
A na randkę poszłabym Z Jaredem z "Intruza", albo z bohaterem "S@motności w sieci".
10. Jaka lektura nadaje się na długie zimowe wieczory?
Taka sama jak na wakacyjną podróż. 
11. Ulubiona książka Twojej mamy. Czy ma do niej jakieś szczególne przywiązanie?
Szczerze mówiąc nie wiem, wydaje mi się, że moja mama nie ma jakiejś szczególnie ulubionej książki, do której by wracała. 

To by było na tyle. Dziękuję raz jeszcze za zaproszenie do zabawy. Swoich pytań układać nie będę, ani nie będę wybierać nowych uczestników, bo wydaje mi się, że już raczej wszyscy wzięli w zabawie udział. 

2 komentarze:

  1. Ooo tak angielski jest fajny, tak samo jak kakao <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedz i cieszę się że wzięłaś udział w zabawie :))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.