środa, 14 listopada 2012

Przegląd premier kinowych

Premiera: 16 listopada 
Saga się kończy. Miłość trwa wiecznie.
Bella i Edward są wreszcie naprawdę szczęśliwi. Ona należy już w pełni do świata swego ukochanego. Jest istotą nieśmiertelną, obdarzoną niezwykłą mocą. On ma przy sobie dwie ukochane kobiety – żonę i córeczkę Renesmee. Wydaje się, że nic już nie może zmącić ich szczęścia. A jednak rodzina Cullenów staje w obliczu nowego, ogromnego zagrożenia. Gniew Volturi jeszcze nigdy nie był tak wielki.
Edward zwołuje wampiry z różnych zakątków świata, aby przeciwstawić się nieuniknionemu atakowi. Do obrońców Belli i jej dziecka przyłącza się niespodziewanie Jacob. Dojdzie do walki, która raz na zawsze rozstrzygnie los nieśmiertelnych mieszkańców Forks i podda próbie miłość, która przecież miała trwać wiecznie.

 Premiera: 9 listopada
Historia dwóch braci Kalinów, którzy odkrywają tajemnicę rodzinnej wsi i stają przed decyzją, jak ocenić ojca, swoją rodzinę, sąsiadów, a co za tym idzie kraj i historię swojego narodu.

Mi niestety nie będzie dane obejrzeć tego filmu, gdyż został on w moim mieście zakazany. Więcej o tej sprawie tutaj.





 Premiera: 9 listopada
W Hotelu Transylvania potwory mogą odpocząć z daleka od ciekawskich ludzkich oczu. Gospodarzami hotelu są Hrabia Dracula oraz jego 116-letnia córka Mavis, zachowująca się dokładnie tak, jak inne nastolatki. Kiedy Mavis łamie świętą zasadę potworów polegającą na unikaniu kontaktów z ludźmi, wprowadza tym samym w ruch łańcuch wydarzeń, które zagrażają hotelowi Transylwania i egzystencji potworów.




 Premiera: 9 listopada
Matthew Fox (serial „Zagubieni”), Jean Reno („Kod da Vinci”) oraz Tyler Perry po raz pierwszy jako Alex Cross - bohater bestsellerowych thrillerów Jamesa Pattersona, policjant i psycholog, który specjalizuje się w tropieniu seryjnych zabójców. W dwóch słynnych filmach, „Kolekcjonerze” i „W sieci pająka", w tę postać wcielił się Morgan Freeman. W nadchodzącym filmie Alex Cross tropi Sullivana, znanego też jako Rzeźnik ze Sligo, który zabija dla czystej przyjemności. Kiedy policjant uniemożliwi jedno z jego zabójstw, przestępca zemści się krwawo, wyzwalając pokłady przemocy, której skali nikt sobie nie wyobrażał.

 Premiera: 19 października
Ten film jest w kinach już od jakiegoś czasu, ale pozwoliłam sobie tu go wkleić, bo w moim mieście będzie grany dopiero pod koniec tego miesiąca...
Trzymający w napięciu, nowocześnie skonstruowany wojenny thriller Marcina Krzyształowicza "Obława" to zrealizowana na serio, z poszanowaniem realiów historycznych, polska wariacja na temat "Bękartów wojny" Quentina Tarantino. Jak zaznaczają twórcy, skomplikowana intryga ukazuje prawdziwe oblicze okupacji z perspektywy partyzanta, który zmaga się nie tylko z Niemcami, ale także zdrajcami w polskich szeregach i - co najtrudniejsze - własną, mroczną przeszłością.

 Premiera: 16 listopada
Mówi się, że mężczyźni nie rozumieją kobiet. A co, jeśli jest jeszcze gorzej i nie rozumieją też siebie nawzajem? Najnowszy komediodramat Piotra Trzaskalskiego („Edi” – zdobywca ponad 30. prestiżowych nagród filmowych), to nietypowy przewodnik po męskim świecie. Dlaczego niezależnie od wieku, gdy facet kocha, nie potrafi tego wyrazić słowami? Paweł (Artur Żmijewski), Włodek (Michał Urbaniak) i Maciek (Krzysztof Chodorowski) skazani na swoje towarzystwo przez kilka dni, nie przepuszczą żadnej okazji, żeby uprzykrzyć sobie życie. Czy naprawdę więcej ich dzieli niż łączy? Czy klucz do zrozumienia męskiego punktu widzenia w ogóle istnieje?
„Mój rower” – cała prawda o facetach.

 Premiera: 16 listopada
Wielka Rafa Koralowa. Tu mieszkają m.in. kolorowe rybki zwane błazenkami. "Gdzie jest Nemo" rozpoczyna się sceną równie wstrząsającą, jak śmierć matki małego jelonka Bambi. Drapieżna ryba pożera żonę Marlina - Coral i prawie wszystkie jajeczka ikry, z których lada dzień wykluć się miały młode błazenki.
Mały Nemo, jedyny ocalały synek Marlina, staje się sensem jego życia. Gdy jednak nadopiekuńczy ojciec wysyła Nemo do szkoły, zdarza się kolejne nieszczęście: mały błazenek zostaje wyłowiony z oceanu przez nurka i trafia do akwarium w gabinecie dentystycznym w Sydney.
Marlin, choć cierpi na lęk przed otwartym oceanem, wyrusza synkowi na ratunek. Towarzyszy mu wielka zapominalska Dory.
Haha, co za odświeżanie staroci, tą bajkę mam jeszcze na kasecie... ;)

 Premiera: 23 listopada
Największe filmowe widowisko 2012 roku, oparte na bestsellerowej epopei Davida Mitchella, którego styl krytycy porównują do estetyki dzieł Vladimira Nabokova, a oryginalną wizję świata do spostrzeżeń takich mistrzów jak Umberto Eco, Haruki Murakami i Philip K. Dick.
W filmie śledzimy losy postaci z różnych epok i zakątków świata, których najbardziej błahe decyzje i czyny mają daleko idący wpływ na teraźniejszość, przyszłość, a nawet przeszłość naszej planety. "Atlas chmur" jest ucztą nie tylko dla wielbicieli zapierających dech w piersiach opowieści przygodowych, ale także spostrzegawczych miłośników X Muzy. Każda z gwiazd występuje w filmie w kilku nierozpoznawalnych na pierwszy rzut oka wcieleniach, dając popis wirtuozerskiej gry i ironicznego dystansu do swojego dotychczasowego wizerunku.

Na co się wybieracie do kina? A co obejrzycie sobie w domku w swoim czasie?
Ja się wybieram na "Przed świtem" i "Obławę", resztę obejrzę, jak będę miała ku temu okazję. :)

15 komentarzy:

  1. Chyba nic mnie na tyle nie skusiło, żeby iść do kina. Atlas chmur widziałam (polecam), Przed świtem - nie widziałąm jeszcze 1 części więc odpada, ew.=entualnie Alex Cross lub Pokłosie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Przed świtem" obejrzę w domu. Na "Atlas chmur" i "Pokłosie" bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem ciekawa filmu: "Mój rower" :D
    Do kina wybrałabym się na "Obławę", chciałabym też zobaczyć "Pokłosie" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie obejrzałabym sobie Atlas Chmur bo o książce głośno(z nią także powinnam się zapoznać), oprócz tego nie jestem przekonana co do odświeżania Nemo... pierwsza część była super i może na tym lepiej zakończyć... Oczywiści Przed Świtem obejrzę z sentymentu i dlatego, że poprzednie części również widziałam. Ostatnio młodsza siostra chciała mnie zaciągnąć na Hotel Transylwania i gdyby nie problemy z nogą na pewno bym się z nią wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hotel Transylvania i Atlas chmur - ale najpierw książka, potem film:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokłosie i Obławę jak najbardziej warto obejrzeć, ale poczekam na Dvd. Bardzo lubię Morgana Freemana więc i Alex Cross. Atlas chmur jeszcze mnie ciekawi , no i Przed świtem jako dokończenie cyklu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba na sagę Zmierzch choć widziałam tylko pierwszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znacznie bardziej wolę książki od filmów. Tak więc, prawdopodobnie spędzę weekend z książką w domu, a nie na sali kinowej :)
    ps. Zapraszam do wzięcia udziału w moim blogowym konkursie:
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/2012/11/pierwszy-blogowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Atlas Chmur to mój MUST WATCH
    a na Przed Świtem cz. II mam już zaklepane bilety :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawią mnie: "Mój rower" i "Atlas chmur", a i tak pewnie wyląduję na "Przed świtem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bilet na "Przed świtem cz. II" mam kupiony od tygodnia i na pewno będę na premierze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej wyczekuję "Mojego roweru", "Pokłosia" i "Obławy", a i "Przed świtem" na pewno obejrzę, o ile wezmę się w końcu za pierwszą część. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniec historii Edwarda i Belli oraz "Hotel Transylwania" to pozycje dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O filmie "Pokłosie" jest już głośno, na pewno będę chciał go obejrzeć jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem straszną masochistą, więc na "Przed świtem" się wybieram. XD Ciekawi mnie też Atlas Chmur. :3

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.