wtorek, 9 kwietnia 2013

Liebster Award


Zostałam nominowana przez KasikO do Liebster Award. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, oto odpowiedzi na pytanka:

1. Ulubiony autor/ autorka?
John Irving
2. Trzy ulubione książki z dzieciństwa?
"Dzieci z Bullerbyn", Harry Potter (seria), seria o Tomku Wilmowskim
3. Ulubiona lektura?
"Gloria Victis"
4.Cytat z książki, który pamiętacie do tej pory?
"Kłamstwo to tylko prawda w przebraniu", nie pamiętam niestety z jakiej to książki...
5.Trzy najładniejsze okładki książek?




































6. Trzy najlepsze ekranizacje książek?
"Tańczący z wilkami"
"Drzwi w podłodze" (ekranizacja "Jednorocznej wdowy" Johna Irvinga)
"Opowieści z Narnii"
7. Książka, którą chcielibyście zobaczyć na ekranie?
"Wielki Północny Ocean. Morze"
8. Ulubiony bohater/ bohaterka?
L z "Death Note'a"
9. Pierwsza książka opisana na blogu?
"Cyfrowa twierdza" Dana Browna
10. Ulubione miejsce do czytania?
Mój pokój, moje twarde i wysiedziane krzesło obrotowe przy biurku :)
11. Zakładka do książki używacie?
Mam kilka ulubionych zakładek, których stale używam między innymi dwie z kotkami i jedna, którą moja siostra zdobyła w McDonaldzie :D

Nominuję:
Fyszkę
Nightmare
Miłośniczkę Książek
Tetiisherii
Anne18
GLAMisPINK
Chabrową 
Kasię S
Milanową
Melanię
Miqaisonfire

 Oraz wszystkich, którzy jeszcze nie brali udziału w zabawie.

Moje pytania:
1. Jakieś inne hobby oprócz czytania?
2. Korzystacie z czytnika ebooków?
3. W jakich godzinach najbardziej lubicie czytać?
4. Wasza ulubiona okładka książki
5. Wolicie cieńsze czy grubsze książki?
6. Wydanie normalne czy kieszonkowe?
7. Co aktualnie robicie - uczycie się, studiujecie, czy pracujecie?
8. Ulubiony serwis internetowy o książkach
9. Książka, którą czytaliście kilka razy
10. Ulubiony gatunek
11. Książka, którą koniecznie musicie przeczytać w tym roku

Zapraszam do zabawy

11 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację postaram się jak najszybciej odpowiedzieć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, odpowiem w weekend

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja lubię się zasłuchiwać na Twoim blogu :D. Serio w McDonaldzie zakładki dają? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odpowiedzi, bardzo fajny cytat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za nominację i oczywiście wezmę udział :) Zakładka zdobyta w McDonaldzie? O tym nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu zapoznać się z twórczością Johna Irvinga. "Dzieci z Bullerbyn" to cudowna książka, którą mile wspominam do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo uwielbiam Harrego Pottera! A co do ekranizacji - zgodzę się z Narnią (mam nadzieję, że masz na myśli film z 2005, ponieważ jeszcze były wcześniej seriale..), bo ją czytałam i oglądałam. Śmiem nawet twierdzić iż jest lepsza od książki. Akcja jest dużo bardziej rozbudowana..
    Dziękuję za nominację. Może wezmę udział, ale prawdopodobnie przy następnym wpisie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominacje chętnie odpowiem na pytania. Notka pojawi się jutro.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam "Bastion" Kinga w starej okładce, ta od Albatrosa faktycznie miła dla oka :) Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie na blogu pojawiły się właśnie odpowiedzi do tej zabawy! Jeszcze raz dziękuję za wybranie mnie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.