poniedziałek, 3 września 2012

Podsumowanie sierpnia i wakacji

W sierpniu udało mi się przeczytać 12 książek, czyli tyle samo, co w lipcu. Były to:

1. "Alkaloid"
2. "Czarnoksiężnik. Władca wilków"
3. "Dym i lustra"
4. "Dotyk Julii"
5. "Obietnica mroku"
6. "Królestwo piekieł. Powstanie Warszawskie"
7. "Informacjonistka"
8. "Pożądanie mieszka w szafie"
9. "Kleo i ja"
10. "Igrzyska śmierci"
11. "W pierścieniu ognia"
12. "Kosogłos"

Ilość przeczytanych stron: 4308
Ilość stron dziennie: 139

Ilość zrecenzowanych - 19 (mój rekord!)

Nawiązane współprace - 2 - z Wydawnictwem SQN i Grupą wydawniczą Publicat. Dziękuję za zaufanie!

Najlepsza książka miesiąca:
# "Kleo i ja"
# "Królestwo piekieł. Powstanie Warszawskie"

Najgorsza książka miesiąca:
# "Informacjonistka"

Największe rozczarowanie:
# "Dotyk Julii"

Wyzwania:
# Haruki Murakami - 0
# Z półki - 10
# Book z nami - 28 cm
# Trójka e-pik - 0

A teraz czas na podsumowanie wakacji, które w moim przypadku trwały aż od połowy maja. Niby wrzesień też jeszcze mam wolny, ale nie czuję go, jako wakacje.

Przeczytałam - 38 książek! Jestem z siebie bardzo zadowolona.

Pewnie część z Was zauważyła, że do mojego bloga dołączyła się moja siostra, która będzie tu od czasu do czasu publikować swoje opinie. 

Założyłam sobie konto na fincie i wystawiłam kilka przedmiotów do wymiany, możecie je obejrzeć po prawej. 


14 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Grunt to dobrze wykorzystany czas :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Świetne wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne wyniki! Zabawne że w kategorii najlepsza książka znalazły się dwie aż tak odmienne pozycje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę ci dalszych takich wspaniałych podsumowań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wyników oraz nowo nawiązanych współprac :)
    życzę kolejnego owocnego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyników tylko pozazdrość. Gratuluję nawiązanych współprac.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Oby tak samo (albo bardziej) owocny był przyszły miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik!
    Również mam konto na fincie - fantastyczna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.