piątek, 21 września 2012

Stosikowo :D

Już dawno nie prezentowałam na blogu żadnych stosów. Przez ten czas uzbierało mi się sporo nowych książek, ale sfotografowałam tylko te najnowsze, które zasiliły moją biblioteczkę w ciągu ostatnich tygodni. 

Stosik recenzencki:



 1. Biografia Iggy'ego Poppa od SQN - jestem właśnie w trakcie czytanie. Nie miałam pojęcia, jakie ten człowiek miał burzliwe życie, to po prostu coś niesamowitego, że on jeszcze trzyma się w miarę w dobrym zdrowiu, po ekscesach, w jakich brał udział. No ale więcej o tym dowiecie się, gdy zamieszczę recenzję.
2. "Krakowiacy" od Merlina. - Może nie uwierzycie, ale nigdy nie byłam w Krakowie. Zawsze chciałam tam pojechać, często miałam po drodze, by się zatrzymać i zwiedzić, ale nigdy to się nie zdarzyło. A stamtąd pochodzi mój ulubiony piosenkarz Grzegorz Turnau... Chciałam dowiedzieć się więcej na temat tradycji i zwyczajów rdzennych mieszkańców tego miasta.
3. "Pocałunek anioła" od Wydawnictwa Dolnośląskiego - Jest to pierwsza część serii i owoc nowo nawiązanej współpracy z Grupą Wydawniczą Publicat. Dziękuję za zaufanie!
4. "Podwodny świat. Mroczny dar" od Merlina
5. "Ty, ja i fejs" od Merlina
5. "Śladem zbrodni" od MIRY - To będzie moja pierwsza powieść tej autorki. Mam nadzieję, że się nie rozczaruję. :)
6. "Dzień miodu" od Merlina. - Nie mogę się już doczekać lektury tej powieści. Mam jakieś takie wewnętrzne przeczucie, że to będzie hit tego stosu. No ale zobaczymy, czy moja intuicja jest dobra...
7. "Poszukiwacze szczęścia" od Merlina - Jak ja uwielbiam Indie! Chciałabym tam kiedyś pojechać, ale na razie książki muszą mi wystarczyć. ;)

Stosiki biblioteczne:
Ostatnio zrobiłam napad rabunkowy na miejską bibliotekę, zobaczcie sami, co mi z tego przyszło. 



1,2,3 - Od dawna chciałam przeczytać jakieś książki Piekary, a teraz nareszcie będę miała ku temu okazję.
4. "Ślad krwi" - właśnie czytam, interesująca pozycja, mroczna, ma klimat taki, jaki lubię.
5. "Dziewczęta z Szanghaju" - trochę obyczajówki dla odmiany nie zawadzi.
6. "Lekka komedia" - muszę się przekonać, czy styl tego autora przypadnie mi do gustu.


7,8 - Powieści Olgi Tokarczuk - moje własne wyzwanie, by czytać polską literaturę, a nie tylko zagraniczną.
9. "Czyste szaleństwo" - słyszę o książkach tej autorki same pozytywy, czas w końcu samemu się przekonać, czy mi się spodoba.
10. "Porwanie" - nie ma to jak dobry thriller!
11. "Złodziej tożsamości" - moje pierwsze spotkanie z autorką.
12. "Orlando" - oglądałam film na tvp kultura i byłam zachwycona, ciekawe, czy książka wzbudzi we mnie równie wielkie emocje?
13. "Duma i uprzedzenie" - od dawna chciałam to przeczytać. 
14. "Komando" - Żeby nie było za relaksacyjnie, trochę wspomnień z wojny.
15. I na koniec "Czarodziejka z Florencji" w ramach poznawania twórczości Salmana Rushdiego.

Październik zapowiada się bardzo czytelniczo. Czekam jeszcze na przesyłkę od Maga. Mam nadzieję, że dam radę przeczytać większość pozycji bibliotecznych, zanim będzie trzeba je oddać. Z jakimi książkami z moich stosów chcielibyście sami się zapoznać?

28 komentarzy:

  1. Imponujące stosiki, ja ciągle walczę z zaległościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad wzięciem do recenzji audiobooka Dzień miodu, ale w końcu z niego zrezygnowałam... W każdym razie jestem nadal ciekawa tej książki :) Zazdroszczę Piekary i książki Krakowiacy, bo Kraków to moje ulubione miasto - jeśli jeszcze w nim nie byłaś, masz sporo do nadrobienia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo świetnych tytułów :)
    życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe pozycje. Najbardziej interesują mnie pozycje z dwóch pierwszych stosików, więc z niecierpliwością czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdobycze, chętnie bym Ci podkradła Dom dzienny, dom nocny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tam o tych Indiach od Merlina bym chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super książki, kilka bym Ci z chęcią podkradła :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudoooowne stosy, ileż książek chętnie widziałabym na swojej półce xD

    OdpowiedzUsuń
  9. To nawet nie stosiki, a stosy! Widzę wiele interesujących pozycji, szczególnie "Ty, ja i fejs", "Dziewczęta z Szanghaju" oraz "Duma i uprzedzenie".
    Właśnie dzisiaj dotarła do mnie książka "Śladem zbrodni" i pewnie wezmę się za nią niebawem. Czytałam "Alicję" Piekary i pomimo tego, iż rzadko sięgam po taką literaturę, to naprawdę podobała mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stosy!!! Czekam na recenzje! :D Ja zaraz na pocztę i nadrabiam zaległości w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stosiki! ;D Podebrałabym ci pare ksiażek.
    Powiedziałąbyś mi jak wygląda współpraca z Merlinem?:)
    Serdecznie pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile książek. *.* Zapowiadają się naprawdę ciekawe recenzje! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe książki:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Duma i uprzedzenie" to absolutnie genialna książka! CZekam na recenzje, ponieważ większości książek nie kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny stosik! miłego czytania i oczywiście czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe stosiki, miłego czytania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już wiem kto mi śmignął sprzed nosa "DZień miodu" i "Poszukiwacze.." :) Gratuluje refleksu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale stosy:):):) istne giganty. Jestem ciekawa większości z nich, ale najbardziej chyba "Krakowiaków". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Uu, Piekara bardzo ładnie się prezentuje :D A z nowości chętnie przeczytałabym Gerritsen. Miłej lektury Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślad krwi czytałam a także z tej serii Linię krwi i Cenę krwi - polecam ;)
    Jestem bardzo ciekawa Orlanda ..
    A Duma i Uprzedzenia - jest po prostu rewelacyjną powieścią .

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieźle się obłowiłaś Ci powiem! miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z Podwodnym Światem bym się chciała zapoznać oraz z książkami autorstwa pana Piekary. Jakoś nie mogę się przekonać do tego, żeby wejść w posiadanie książki autora z Polski. Trzeba to będzie zmienić...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.