środa, 26 września 2012

Zmiany

Jak sami zapewne mogliście zauważyć na moim blogu zaszły i nadal zachodzą pewne istotne zmiany. Przede wszystkim zmieniłam dość "roboczą" nazwę na taką, pod którą mój blog będzie odtąd już stale funkcjonował. Właśnie wraz z fyszką pracujemy nad szablonem, więc ten się jeszcze w najbliższym czasie zmieni. Oprócz tego zdecydowałam się w końcu utworzyć stronę bloga na facebooku, zapraszam wszystkich do polubienia i zaglądania. (Z prawej strony macie przycisk "Lubię to!".)

Zamierzam zabrać się za recenzowanie nie tylko książek, ale także filmów i muzyki, które także są moją ogromną pasją. Mam nadzieję, że ten pomysł się Wam spodoba i nadal będziecie do mnie wpadać :)

14 komentarzy:

  1. Podoba mi się nowy wygląd bloga. Zmiany, które się szykują w przedmiotach recenzowanych też wydają się ciekawe. Czekam na pierwsze opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany bardzo korzystne :)Niestety na facebooku konta nie posiadam ale do kawiarenki jak najbardziej będę zaglądać ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany bardzo fajne ale skoro będzie i muzyka i film to może Kawiarenka kulturalna? ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację, że też sama na to nie wpadłam... :D Pozwolisz, że wykorzystam Twój pomysł? ;)

      Usuń
  4. Nowa nazwa bardzo mi się podoba. Nie myślałaś , żeby założyć drugi blog na, którym pisać będziesz recenzję filmów i muzyki ? bo tutaj to się wtedy może mały misz masz zrobić jak tak będzie wszystko wymieszane. Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba , że taki jest Twój cel to co innego.

      Usuń
    2. Recenzji filmów i muzyki nie będzie znowu tak dużo, książki będą dominować. Myślę, że uda mi się to jakoś mądrze rozdzielić. :)

      Usuń
  5. Zmiany na plus, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia życzę :) niech wszystkie zmiany wyjdą Wam tak, jak sobie to zaplanowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby zmiany wyszły na dobre :) Podoba mi się nowa nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa nazwa jest świetna. Oby zmiany Ciebie samą przede wszystkim zadowoliły. Super pomysł z filmami, a muzyka dosyć oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiany na pewno na plus - także przybieram się do zmiany szablonu i rozszerzenia działalności bloga, ale na razie to tylko plany. :) Powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.