czwartek, 3 maja 2012

Podsumowanie kwietnia

Ostatnio miałam mały zastój w notkach na blogu, ale to dlatego, że wyjechałam na weekend majowy i nie miałam neta. Ten miesiąc był lepszy od poprzedniego, ale i tak nie ma się czym chwalić. Przeczytałam książki:
1. "Dogonić rozwiane marzenia" - Elizabeth Flock - 5/6 - recenzja
2. "Dwie wieże" - J.R.R. Tolkien - 4/6 - wreszcie mi się udało ją skończyć, jestem właśnie w trakcie "Powrotu króla", nie wiem, czy będzie recenzja, bo jakoś tak mam już kompletnie dosyć całej tej historii.
3. "Jak szybko opanować język obcy?" - Anna Szyszkowska- Butryn - 6/6 - świetny poradnik, recenzja w najbliższych dniach.


Ilość przeczytanych stron: 966
Ilość stron dziennie: 32.2


Ilość zrecenzowanych: 
Nawiązane współprace: 4 - z Wydawnictwem Nowa Proza, MG, Edgard, Promic. Dziękuję za zaufanie!


Najlepsza książka miesiąca: "Jak szybko opanować język obcy?"
Najgorsza książka miesiąca: brak
Największe rozczarowanie: brak


Wyzwania:
# Haruki Murakami - 0
# Z półki - 2
# Book z nami - 5,7 cm
# Trójka e-pik - niestety nie udało mi się przeczytać żadnej powieści z zaplanowanych, może w maju będzie lepiej.


Jutro matura z polskiego. Trzymajcie za mnie kciuki. :)




11 komentarzy:

  1. Ja również życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na maturze! trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje i trzymamkciuki za powrót króla

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanego miesiąca, zwłaszcza nawiązania współpracy z wydawnictwami:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam, trzymam kciuki. Ty też trzymaj za mnie ;)
    Ps. Tolkien chyba tak tymi opisami razi. Jak dla mnie ciekawa była historia, acz momentami, nawet nie wiem czemu nużąca.

    OdpowiedzUsuń
  6. no to trzymamy kciuki, daj znać jak już będzie można puścić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników i oczywiście trzymam kciuki ;) A co do muzyki, to jest to soundtrack z gry "World of goo".

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.