niedziela, 18 marca 2012

Stosik marcowy


A oto i moje marcowe zdobycze!

1. "Dziewczynka w zielonym sweterku" - Krystyna Chiger - kupiona po obejrzeniu w kinie filmu "W ciemności", który zrobił na mnie ogromne wrażenie.
2. "Africanus - syn konsula" -Santiago Posteguillo - owoc dopiero co rozpoczętej współpracy z Wydawnictwem Esprit, jestem w właśnie w trakcie czytania i zapowiada się bardzo ciekawie :)
3. "Wieczór" - Susan Minot - znalezione na półce bookcrossing w miejskiej bibliotece.
4. "Pamiętniki Wampirów - księga 5 - Fantom" - L.J. Smith - zaczęłam niedawno czytać, ale przez nadmiar nauki musiałam na razie przerwać.
5. "Trzynasta noc" - Alan Gordon - z wyprzedaży w okolicznym supermarkecie.
6. "Szukając Noel" - Richard Paul Evans - kupiona podczas godzinnego czekania na autobus na dworcu w Białymstoku, także zaczęłam, ale byłam zmuszona na razie odłożyć, na pewno jednak do niej wrócę.

7 komentarzy:

  1. "Dziewczynka w zielonym sweterku" - książka robi jeszcze większe wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem przy pierwszej księdze Pamiętników, L. J. Smith uwielbiam, ale ta powieść idzie mi straasznie wolno.:D Świetny stos, życzę miłego czytania.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętniki Wampirów bardzo lubię :)chętnie przeczytałabym Africanusa. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę "Fantom". Jak na razie mam zakupione 3 księgi i będę musiała się za nie wziąć, bo już leżą i czekają ponad rok, aż wstyd... :|

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie czekam na "Africanusa" od wydawnictwa Esprit, mam nadzieję, że okaże się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fany stosik!
    Życzę przyjemnej lektury!
    A do konkursu się zgłoszę jak wrócę do domu :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.