środa, 11 lutego 2015

"Anna German o sobie" - Mariola Pryzwan

Wydawnictwo: MG
Rok wydania: 08/2012
Ilość stron: 240


Ostatnio wpadła mi w ręce ta oto książka o Annie German. Piosenkarką zainteresowałam się po emisji znanego pewnie większości z Was serialu i od tamtej pory zapragnęłam dowiedzieć się o niej czegoś więcej.

Na książkę składają się zdjęcia, skany listów, fragmenty wywiadów i wypowiedzi Anny, które mają przybliżyć nam jej historię, charakter, osobowość, zainteresowania. Wypowiedzi posegregowane są tematycznie w konkretne rozdziały.

Czytając, zaczęłam się jednak zastanawiać, czy wycinki prasowe i takie fragmentaryczne kawałki wywiadów rzeczywiście mówią prawdę o piosenkarce. Część z nich jest na pewno wyrwana z kontekstu, część to tylko kreowanie artystycznego wizerunku. Na pewno jest w nich więcej szczerości niż w wywiadach, które w dzisiejszych czasach udzielają tak zwane "gwiazdy". Jednakże niewiele mi to powiedziało o Annie ponad to, co już znałam z serialu. Muszę jednak przyznać, że Mariola Pryzwan odwaliła kawał dobrej roboty tropiąc wypowiedzi i zdjęcia piosenkarki. Na pewno musiało jej to zająć mnóstwo czasu, gratuluję cierpliwości i wytrwałości. Dobrze, że taka książka powstała, stanowi pewien memoriał z życia piosenkarki i jest swego rodzaju upamiętnieniem. Z całą pewnością będzie to perełka w bibliotece każdego fana, czy też fanki Anny German.

Moja ocena;
6/10


*** 
Znikłam na bardzo długo, wybaczcie, ale zupełnie straciłam chęć do czytania. Nadal jej w pełni nie odzyskałam, ale będę się starać wgryzać w nowe powieści i publikować tu od czasu do czasu jakąś opinię. 

16 komentarzy:

  1. O piosenkarce też dowiedziałam się z serialu, ale po książkę raczej nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog!
    obserwuję i liczę na rewanż
    www.zakladkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2016!

    OdpowiedzUsuń
  4. nice article, how can you find out? you are great! read also: Obat ejakulasi dini

    OdpowiedzUsuń
  5. Tolle Infos! Ich bin kürzlich auf Ihren Blog gestoßen und habe mitgelesen. Ich dachte, ich würde meinen ersten Kommentar hinterlassen. Ich weiß nicht, was ich sagen soll, außer dass ich es getan habe

    OBAT PENGHANCUR MIOM

    GEJALA PENYAKIT MIOM

    JELLY GAMAT GOLD-G BIO SEA CUCUMBER

    LEGALITAS JELLY GAMAT GOLD-G

    TESTIMONI JELLY GAMAT GOLD-G

    PENYEBAB MIOM YANG SERING TERJADI

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Uwaga!

Wszystkie teksty zawarte na niniejszym blogu chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.